Урок у 2 класі з інтегрованого курсу
«Я досліджую світ»
Тема: Життя комах і риб восени
Вчитель: Сафонік Г. В.
Тема: Життя
комах і риб восени.
Мета: Формувати
поняття про суспільство, про людину, як частину природи, закріпити знання про
взаємозв’язок живої і неживої природи,
дослідити осінні зміни в житті комах і риб, розширювати пізнавальні інтереси
дітей, закріплювати правила поведінки в природному середовищі, виховувати
взаємоповагу.
Обладнання: ілюстрації комах і риб, тексти
для читання, математичні завдання, кольоровий папір.
Хід уроку
1. Ранкове коло. Вітання по
туніськи. Вірш «разом ми одна сім'я». Продовж речення: разом з однокласниками я б
хотів… Разом краще… Бо ж кажуть: бджола
сама меду не наносить Привітайтесь як бджілки, як комарі, як метелики. Я
запропонувала вам уявити себе…….(ким?)
2.
Повідомлення
завдань уроку
-
Ознаки комах
-
Чому не видно комах восени?
3.
Перегляд
презентації. Як комахи готуються до зими.
4. Гра «приготуйся до зими». Розкладіть зображення комах до
тих місць, де вони зимують. На парті є сухе листя, кора дерев, грунт, фото
мурашника та підвального приміщення, гілочки дерев. Учні отримують картинки
комах,обговорюють у групах і розкладають малюнки.
5.
Читання текстів про
комах.
Поділ учнів на групи і виконання завдань до тексту. Всі учні читають тексти і
об’єднуються в групи за змістом (мурашки, бджоли, сонечка).
До зими мурахи
готуються заздалегідь: спочатку будують мурашник, потім – тягнуть туди їжу.
Перед настанням зими мурахи ретельно перевіряють усі відсіки мурашника і змінюють
деякі, якщо знаходять у них прогалини. Практично всю зиму вони проводять у
мурашниках, переміщуючись у найглибші
камери. Виходи із мурашників вони закривають залишками рослин,
глиною та землею, але можуть відкривати їх на провітрювання при відлизі. Зиму
мурахи проводять по-різному: одні сплять, інші – просто відпочивають..
Бджоли єдині комахи на землі, які можуть виготовляти їжу для
людини.
. Ви колись задумувались чому бджоли гудуть?
Відповідь досить проста - бджоли дуже швидко рухають своїми крилами, до двохсот
помахів в секунду, через що і з'являється специфічний гул.
. В пошуках їжі бджоли можуть відлітати від
свого вулика на відстань до десяти кілометрів.
.
Бджоли дуже ревно захищають свій вулик, це і не дивно адже для виготовлення
всього однієї чайної ложки меду працює до 12 бджіл протягом всього життя.
Самі сонечка мають
мало ворогів. Безумовно, вони потрапляють "на зуб" птахам, але у них
є ефективний засіб захисту. З лапок вони виділяють їдку жовту рідину з
неприємним смаком, тому птахи і ящірки частіше випльовують спійманого жучка,
ніж поїдають його.
Хижі сонечка
надзвичайно ненажерливі і можуть з'їсти за добу до сотні дрібних комах -
попелиць, павутинних кліщів, білокрилок,
причому вони полюють не тільки на дорослих особин, але також поїдають їх
личинок та яйця. Зрідка сонечка можуть нападати навіть на гусениць метеликів.
Завдання
для роботи в групах:
1.Чим мурашки закривають виходи із
мурашників?
2.Чому бджоли гудуть?
3.Чому птахи випльовують спіймане
сонечко?
6. Математичні завдання .
Розгадайте ребуси і дізнаєтесь, які риби живуть у наших річках.
А К
У Р Ь
С Щ
10 40
5 80 28
57 16
25+15= 11+5=
17-7= 45-40=
60+20=
38+2=
80-70=
21-11=
53+4=
25+3=
7. Робота в підручнику с. 111,
завдання 4.
8. Творча майстерня -
виготовлення рибки способом оригамі.
Підсумок уроку.
-Я дізнався
більше про………..
-Я
здивувалась тому що……….
-Я
змінив своє ставлення до …….
Casino Online | Play with Money From Jackpot To Roulette
ВідповістиВидалитиOnline 여수 출장샵 Casino 성남 출장안마 Review. 광명 출장마사지 Jackpot Slots. Jackpot Slots, a live 경상남도 출장마사지 casino 경주 출장마사지 games studio, is the latest addition to the company's online offering